dilluns, 8 de novembre del 2010

L'elefant encadenat

Aquí teniu conte Que El nos vaig divendres explicar, espero que nos Que agradi ...


Quan els era pequeño m'encantaven circs, i el més Que m'agradava dels circs eren els animales. especialment Em cridava l'elefant Que, com vaig sable més tard, Tambe era l'preferit animales nens d'altres. Durant la funció, la bestia Enorme FEIA pes d'un gala, UNA mida i força Una descomunals ... Pero Després de l'actuació i poc aletas Abans de tornar al'escenari, l'elefant es sempre quedava Lligat una estaca clavada Una petita una terra amb Una Cadena Que li empresonava Una de les potes.
L'estaca, però, Només era sin minúscul Bocí de Fusta feines prou amb enterrat un uns cuantos de Centímetros de terra. I tot i Que la Cadena era gruixuda i Poderosa, em semblava obvio Que capacidad de los animales sin arrencar d'arbre des de soca-rel amb la seva força, havia de Poder alliberar-se amb facilitando de l'estaca i fugir.
El misteri encara em sembla evidente.
¿Què El subjecta doncs?
¿Por què no fuig?
Quan jo tenia 5 o 6 anys encara confiava en la saviesa de la Gent Gran. Preguntar Vaig doncs un mestre de las Naciones Unidas, o preparar sin oncle sin pel misteri de l'elefant. Algun d'ells va em Que explicar l'elefant no s'escapava ensinistrat perquè estava.
Llavors vaig fer la Question òbvia: "si està ensinistrat ¿por què El lliguen?"
No haver Recordo refutar resposta tapa coherente. Embajador de El temps vaig oblidar El misteri de l'elefant il'estaca, i Només me'n recordava trobava quan em amb altres Nens Que Tambe s'havien fet Aquella Question Alguna vegada.
Alguns Fa anys vaig Que Descobrir, por meva clase, prou havia estat algú savi per trobar-la resposta:
 
L'elefant del circ s'escapa perquè no ha estat un Lligat Una estaca semblante des Que era muda, petit muda.
 
Vaig tancar els ulls i em vaig Imaginar acabat l'elefant indefens de al'estaca Néixer subjectat. Que segur ESTIC, en aquell momento, l'empènyer va elefantet, va estirat i Suar tractant d'alliberar-se. Yo Malgrat esforços els seus, no ho va aconseguir perquè Aquella era estaca FORTA Massa por un codo.
Vaig Imaginar Que s'adormia esgotat i Que, l'endemà, ho tornava  provar, al dia següent i l'endemà, i l'altre ... Que Aletas, diámetro de las Naciones Unidas, diámetro de las Naciones Unidas terrible per a la seva història, l'animal va Acceptar la seva i Impotencia es Destí resignar va al seu.
Aquell elefant Enorme i poderós veiem Que al circ no s'escapa perquè, pobre el, Que creu no bote.
Té Gravat El registro de la Impotencia Que Va Sentir poc Néixer de Després.
Mai, mai més va tornar un Posar 'una prova la seva força ...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada